jitka 0 ster forummer

Aantal berichten: 12 Leeftijd: 61 Registration date: 27-05-08
 | Onderwerp: Re: Ik heb nog geen fosterbaas - La Pontiga - Charco ma jan 19, 2009 7:27 pm | |
|  Iet kijkt bijna elke week even naar de leuke filmpjes!!!!! Heeeeeeel leuk!!! Yo miro de nuevo casi todas las semanas los videos, Super chulos ! . |
|
La Pontiga 4 ster forummer

Aantal berichten: 339 Leeftijd: 45 Woonplaats: Asturias Registration date: 16-07-08
 | Onderwerp: Re: Ik heb nog geen fosterbaas - La Pontiga - Charco zo feb 08, 2009 4:08 pm | |
| Charco desparasitado. Le encantaron los quesitos y no dio ningún problema para tomarse sus tres pastillas. Chaco heeft zijn ontwormings gekregen. Hij vindt eerlijk de kaas stukjes en was geen probleem dat hij hun 3 tabletten opeten. . |
|

Aantal berichten: 339 Leeftijd: 45 Woonplaats: Asturias Registration date: 16-07-08
 | Onderwerp: Re: Ik heb nog geen fosterbaas - La Pontiga - Charco za feb 28, 2009 12:24 am | |
|
El otro día estaba en la finca y de pronto, mirando hacia la jaula de Charco, mirar lo que vi. ¡Se pasan el día entero jugando! Dagen geleden was ik in de asiel en toen zie naar de kennel van Charco, Kijk wat ik gezien hebt. Charco en zijn vrienden blijven de hele dag altijd zo, altijd spelen !!
. |
|

| Onderwerp: Re: Ik heb nog geen fosterbaas - La Pontiga - Charco vr apr 10, 2009 9:22 pm | |
| Charco wants to say hello. He also wants you to meet his cage partners:
http://www.youtube.com/watch?v=03_r0d3nJM0
Charco heeft hun fostermama verlies.
Zij gaat andere honden helpen. Charco wilt haar heel veel succes wensen en wilt haar erg bedanken voor alle steun en de lekkere eten die dankzij haar heeft Charco deze maanden te kunnen kregen.
Ook wilt Charco haar bedanken voor de pipetten die te bedanken aan haar en alle foster papa's/mama's binnenkort allen honden van La Pontiga gaan kregen.
Zo gaat in deze zomer geen hond van La Pontiga overleden aan de tekens ziekte !
Charco zoekt een fosterbaas die hij op afstand wilt adopteren. (Charco heeft nog € 20,00 per maand nodig)
|
|