|
| Auteur | Bericht |
|---|
Gast Gast
 | Onderwerp: Creatievelingen gezocht! ma nov 10, 2008 7:28 pm | |
| Beste mensen,
WIE HEEFT ER NOG LEUKE IDEEEN?!?
Momenteel wordt hard gewerkt aan de nieuwe HelpThem4Kidz website. De inhoud is een samenvoeging van content van de huidige site en de HelpThem site.
[Vooralsnog is de doelgroep zo breed mogelijk maar iets meer richting bovenbouw basisschool dan op andere leeftijden gericht. Dit kan nog veranderen. Gelukkig is internet het medium waarbij veranderingen niet drastisch zijn en eenvoudig door te voeren.
We kunnen nog wel wat hulp gebruiken. Vooral (unieke) content is lastig te vinden.
Vandaar deze vraag: wie heeft er nog leuke suggesties?
We hebben al wat links, wat knutselmateriaal, een poll, wat foto’s en zijn nog bezig met een quiz etc… De Hyves link is al vastgelegd maar hier moet nog mee gestart worden.
Kids in de leeftijdgroep waar wij het van moeten hebben hebben helaas nogal wisselende interesses. Deze breedte maakt het ook lastig om aan goed materiaal te komen.
Dus: shoot! |
|
 | |
Encarna Admin

Aantal berichten: 223 Leeftijd: 45 Woonplaats: Almere Registration date: 10-04-08
 | Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! di nov 11, 2008 8:09 pm | |
| Nou mensjes ... kom op Iemand heeft toch wel ideeen of kinderen ... hahaha |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! di nov 11, 2008 9:13 pm | |
| Met een beetje geluk zelfs beiden! |
|
 | |
Mell 5 ster forummer

Aantal berichten: 426 Leeftijd: 32 Woonplaats: Enschede Registration date: 14-04-08
 | Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! di nov 11, 2008 9:45 pm | |
| een mogelijkheid om lid te worden??? voor x bedrag in t jaar...en dan een leuk extraatje, zoas een van de houtkunstwerkjes met eigen naam ofzo??? een kwartaalblad...met veel fotos en doe-dingen, interviews, eigen inzendingen... Het het idee lenen zoals dat van IFAW...dan krijg je Snowy de mascotte jah...en k denk toch dat wij een leukere mascotte kannen vinden... Voor kids is t denk ik wel heel belangrijk dat t een herkenbaar iets is voor ze... {ff voetnoot van de auteur...ik spreek niet uit ervaring...dus ik kan er helemaal naastzitten...} _________________ Zien Is Geloven... Geloof... En Je Zal Zien...
Als ik strax bij Petrus aan de Hemelpoort sta, kan hij m'n slechte dingen wegstrepen tegen de goeien voor Helpthem! OHWYEAH..I'LL GET THROUGH THE GATES...
|
|
 | |
Dean Gast
 | Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! di nov 11, 2008 10:10 pm | |
| Hartstikke goed. Dank je wel. We zetten het op de lijst met idee
ën. |
|
 | |
Mell 5 ster forummer

Aantal berichten: 426 Leeftijd: 32 Woonplaats: Enschede Registration date: 14-04-08
 | Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! di nov 11, 2008 10:24 pm | |
| en vriendin van me had t over het organiseren van voorlichtingen op scholen...maar die te combineren met een soort van braderie...voor t goeie doel...via een school of plaatselijke speeltuin is daar vaak veel animo voor... _________________ Zien Is Geloven... Geloof... En Je Zal Zien...
Als ik strax bij Petrus aan de Hemelpoort sta, kan hij m'n slechte dingen wegstrepen tegen de goeien voor Helpthem! OHWYEAH..I'LL GET THROUGH THE GATES...
|
|
 | |
Dean Gast
 | Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! di nov 11, 2008 11:53 pm | |
| Heel goed idee Mell Misschien wil je vriendin ons ook wel helpen door die voorlichting te geven op scholen? Niet alleen ideen zijn van harte welkom maar ook vrijwilligers die helpen willen met het opzetten van al die super leuke ideeen. |
|
 | |
Mell 5 ster forummer

| Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! wo nov 12, 2008 12:09 pm | |
| Geen idee of ze da zou wille...wel heb ze voorgesteld een balletje op te gooien bij de plaatselijke speeltuin as we da zouden willen... _________________ Zien Is Geloven... Geloof... En Je Zal Zien...
|
|
 | |
Mell 5 ster forummer

| Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! wo nov 12, 2008 12:22 pm | |
| eum...elke week een stripje??? gewoon een kleintje van een paar plaatjes?? Lago zn eige strip??? _________________ Zien Is Geloven... Geloof... En Je Zal Zien...
|
|
 | |
Dean Gast
 | Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! vr nov 14, 2008 7:45 am | |
| Als Lago een beetje kan tekenen... Verhalen genoeg lijkt mij zo. |
|
 | |
leone 4 ster forummer

Aantal berichten: 314 Leeftijd: 49 Woonplaats: rozenburg Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: Creatievelingen gezocht! ma jan 05, 2009 6:44 pm | |
| foto's van de honden die we hebben op de site zetten en dan een vragen lijstje erbij met . bv welke rassen zijn dit is dit een jachthond welke honden zwemmen graag wat zijn bloedhonden en zweethonden waar worden bepaalde soorten voor gehouden en dan met meervoudige meer keuze vragen. gr leone |
|
 | |
|