| | BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Mell 5 ster forummer

Aantal berichten: 426 Leeftijd: 32 Woonplaats: Enschede Registration date: 14-04-08
 | Onderwerp: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... vr mei 01, 2009 7:01 pm | |
| Alberto heeft mij gevraagd om het een en ander op t forum te zetten...om jullie te informeren over wat er gebeurd is...
Gisteren, 30 April, is ons middagje goulash eten bij mijn pap en mam uitgelopen op een drama... Encarna werd rond half zes niet goed en is per ambulance naar het MST gebracht. Alberto is met de ambu meegegaan, ik met eigen auto erachteraan. Daar is ze onderzocht en bleek dat ze een hersenbloeding had gehad. In het MST hebben ze een scan van haar hersenen willen maken en aldaar kreeg ze er nog een... Er is besloten haar, zodra ze stabiel was, te transporteren naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen...Ze is snachts {02.15} vervoerd met een speciale IC-ambulance... Alberto is samen met de broer van Encarna, die uit Heemskerk naar Enschede was gekomen naar Nijmegen gereden. {Alberto en ik zijn dus van kwart voor zes tot half drie in het ziekenhuis geweest}
Vandaag is ze geopereerd, en de artsen waren voorzichtig optimistisch...
De komende uren zijn kritiek...maar het is afwachten...niemand weet hoe het verder zal gaan...
Mijn verzoek aan jullie is, om Alberto en Encarna hun rust te gunnen...Alberto heeft zijn telefoon bij zich, maar heeft ook laten weten, niet de behoefte te hebben om plat gebeld te worden met vragen over hoe het gaat...dus aub, respecteer dit ook...
De afspraken die zij hebben staan {ik weet niet zeker of ze nog gepland hebben om bij een van ons donaties op te halen/te laten brengen} die komen uiteraard te vervallen.
Zodra er meer bekend is...laat ik het jullie weten... _________________ Zien Is Geloven... Geloof... En Je Zal Zien...
Als ik strax bij Petrus aan de Hemelpoort sta, kan hij m'n slechte dingen wegstrepen tegen de goeien voor Helpthem! OHWYEAH..I'LL GET THROUGH THE GATES...
|
|
 | |
Daphne 2 ster forummer

Aantal berichten: 157 Leeftijd: 30 Woonplaats: Geleen Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... vr mei 01, 2009 7:18 pm | |
| Alberto had me inderdaad gesmst......we leven erg met hun mee! |
|
 | |
leone 4 ster forummer

Aantal berichten: 314 Leeftijd: 49 Woonplaats: rozenburg Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... vr mei 01, 2009 7:30 pm | |
| ook wij leven heel erg mee beterschap |
|
 | |
melissaesther 0 ster forummer

Aantal berichten: 18 Leeftijd: 31 Woonplaats: doesburg Registration date: 02-11-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... vr mei 01, 2009 7:56 pm | |
| ook ons heeft hij gesmst. we leven met jullie mee. sterkte en beterschap |
|
 | |
Tika 5 ster forummer

Aantal berichten: 361 Registration date: 13-04-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... vr mei 01, 2009 8:52 pm | |
| In Spanje zijn we door Erica gebeld en zijn we ook vreselijk geschrokken. We hebben ook inmiddels gehoord dat de eerste operatie naar omstandigheden redelijk is verlopen en wensen haar, Alberto en familie en vrienden hierbij vanuit Spanje heel veel sterkte toe. |
|
 | |
psycho-mam 0 ster forummer

Aantal berichten: 47 Leeftijd: 46 Woonplaats: fulkum Registration date: 10-02-09
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... vr mei 01, 2009 8:53 pm | |
| hoi mell wat verschikkelijk wat er gebeurt is.ik hoorde het net van elsina. ik hoop dat alles goed komt,als iemand Alberto nog spreekt of mocht hij dit lezen.ik wens hem zoveel sterkte en kracht toe. lieve groet jeannette |
|
 | |
Mell 5 ster forummer

Aantal berichten: 426 Leeftijd: 32 Woonplaats: Enschede Registration date: 14-04-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... za mei 02, 2009 5:54 pm | |
| Encarna is gister dus geopereerd. En idd d eerste berichten zijn goed. De nacht is ze goed doorgekomen, Alberto heeft gisteren na 56uur eindelijk het vertrouwen, en is zelf een paar uur gaan slapen. Encarna kan praten en herinnert zich dingen. De komende week, moet de zwelling in Encarna dr hoofd afnemen. Dit kan door totale rust. Zowel mentaal als fysiek. Om deze reden is ook besloten dat ze voorlopig geen mag ontvangen. _________________ Zien Is Geloven... Geloof... En Je Zal Zien...
Als ik strax bij Petrus aan de Hemelpoort sta, kan hij m'n slechte dingen wegstrepen tegen de goeien voor Helpthem! OHWYEAH..I'LL GET THROUGH THE GATES...
|
|
 | |
elsina 2 ster forummer

Aantal berichten: 144 Leeftijd: 50 Woonplaats: bussum Registration date: 13-02-09
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... za mei 02, 2009 6:00 pm | |
| hey na ben bly dat het wat beter met haar gaat zeg ,wat een opluchting pfffff. nu hopen dat ze er verder niks aan overhoud ..ben hier erg bly mee .en sterkte wil je dat doorgeven .dank je wel .,  |
|
 | |
leone 4 ster forummer

Aantal berichten: 314 Leeftijd: 49 Woonplaats: rozenburg Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... za mei 02, 2009 6:14 pm | |
| pfff gelukkig een beetje goed nieuws en inderdaad nu maar hopen dat ze er niets aan over houd doe ze gr groeten en wens ze heel veel sterkte |
|
 | |
paula 2 ster forummer

Aantal berichten: 151 Leeftijd: 25 Woonplaats: dinxperlo Registration date: 19-10-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... za mei 02, 2009 6:25 pm | |
| Heey Mell, Er zijn mensen die vragen naar het adres, zou jij dat hier willen vermelden zodat mensen een kaartje kunnen sturen?? Nogmaals mensen, ze mag geen bezoek ontvangen, dus dat adres is alleen voor kaartjes. |
|
 | |
Lago 5 ster forummer

Aantal berichten: 1582 Woonplaats: Almere Registration date: 28-05-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... za mei 02, 2009 7:05 pm | |
| Hoi mensen,Ik heb eventjes een moegelijkheid gevonden om allemaal jullie te bedanken voor alle steun en goede wensen die voor Encarna kregen.Zo als Mell heeft geschrijft Encarna is goed uit de operatie gekomen.... Maar de bloed blijft in haar hooft.... de Doktoren hopen dat haar "drenage" zelf kan het regelen. Door de bestaan van te veel bloed en vocht en druk in de "hersen ruimte" , kunnen de bloedvaten hard/streng verkrampen.Dat is geen probleem zodra de bloedvaten zelf weer rustig kunnen worden. Maar als die vast blijven dan kunnen wel schaden maken.Daarom dat nu eventjes bezoeken niet verstaan zijn.Encarna zal wel erg emotioneel worden als ze jullie kan zien, maar dat zal ook extra druk in haar hooft brengen... en sorry dat is niet wat wij willen op dit moment.Encarna slaap nu, ja meestaal slapen is wat de arme meisje de hele dag doet.... ze heeft veel en sterkte hooft pijn en daarom is goed dat ze zo veel moegelijk slaapt.Ik heb nog extra GOED NIEUWS !!Encarna is net verplaats.... Encarna was in de INTENSIEVE CARE en is nu verplaats naar de Medium Care nou dat is een goede signal, toch ?? !!Nou jongens helemaal uit mijn hart en uit mijn hooft erg bedankt voor jullie liefde en steun...Ik heb erg bangge momenten gehad deze 2 dagen... ik had veel twijvels...mijn Encarna en juliie vriend was erg ziek en zwak...in deze momenten was jullie steun erg belangrijk voor me.ook heb ik aan Encarna vertel alle liefde en wensen die jullie haar sturen...ik weet niet als ze nu helemaal alle namen kan vast houden....maar ja, ... ze heeft een groot SMILEY in haar gezicht geplaats ... dus helemaal voor jullie en uit Encarna !!! groetjes Alberto Het Adres: Radboudziekenhuis NijmegenGeert Grooteplein-Zuid 10. Postcode: 6525 GA. Neurologie (oost in/uitgaan) Medium Care.t.a.v. (pacient) E. Parra Soto |
|
 | |
elsina 2 ster forummer

Aantal berichten: 144 Leeftijd: 50 Woonplaats: bussum Registration date: 13-02-09
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... za mei 02, 2009 7:18 pm | |
| hey alberto .wat fyn wat van je te horen .zeg heel veel sterkte verder en let je ook op jezelf lieverd .en als je met de honden zit ?geef even door aan mell .dan kunne ze ook by ons in huis hoor als het nodig is oke .kalm en en een dikke kus van my voor jullie ..liefs elsina |
|
 | |
paula 2 ster forummer

Aantal berichten: 151 Leeftijd: 25 Woonplaats: dinxperlo Registration date: 19-10-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... za mei 02, 2009 7:20 pm | |
| Heey lieve Alberto Eindelijk een beetje goed nieuws he?! We hebben er alle begrip voor dat Encarna nu eerst moet rusten, ze moet er weer helemaal bovenop komen. Zorg je dat je zelf ook genoeg rust krijgt?? Fijn dat je ons op de hoogte houdt! Geef Encarna en jezelf een dikke vette knuffel van ons!! Liefs Michel en Paula |
|
 | |
psycho-mam 0 ster forummer

Aantal berichten: 47 Leeftijd: 46 Woonplaats: fulkum Registration date: 10-02-09
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... za mei 02, 2009 7:26 pm | |
| hoi Alberto fijn dat er een beetje goed nieuws is geef Encarna de groetjes en een dikke knuffel van me  .en net zo als Elsina schreef denk ook aan je zelf,hopelijk gaat het snel beter met haar lieve groet jeannete |
|
 | |
melissaesther 0 ster forummer

Aantal berichten: 18 Leeftijd: 31 Woonplaats: doesburg Registration date: 02-11-08
 | Onderwerp: Re: BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... za mei 02, 2009 7:30 pm | |
| hallo alberto, we zijn blij er weer zonneschijn is aan een dondere lucht. denk aan jezelf, en geef encarna een hele dikke knuffel van ons en ook voor jou. en van Quinty een zachte beterschap pootje liefs esther en melissa |
|
 | |
| | BELANGRIJK!!!...ENCARNA LIGT IN HET ZIEKENHUIS... | |
|