| | IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
leone 4 ster forummer

Aantal berichten: 314 Leeftijd: 49 Woonplaats: rozenburg Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... di aug 11, 2009 4:22 pm | |
| heel mooi alberto, in jouw leeft encarna voort |
|
 | |
Jip 4 ster forummer

Aantal berichten: 276 Leeftijd: 102 Woonplaats: Appeltern Registration date: 20-05-09
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... di aug 11, 2009 8:12 pm | |
| |
|
 | |
mier 1 ster forummer

Aantal berichten: 89 Leeftijd: 36 Woonplaats: Heenvliet Registration date: 14-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... di aug 11, 2009 8:21 pm | |
| Lieve Alberto, Het is echt een heel mooi gedicht. Weet dat Encarna in je hart altijd bij je zal zijn.  |
|
 | |
Anahata Gast
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... wo aug 12, 2009 10:32 pm | |
| |
|
 | |
Lago 5 ster forummer

Aantal berichten: 1582 Woonplaats: Almere Registration date: 28-05-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... vr aug 14, 2009 10:09 am | |
| Erg bedankt allemaal !! Thanks a lot Anahata. This is a beautiful song, but is very dificult not crying. regards Alberto |
|
 | |
Mirhon 1 ster forummer

Aantal berichten: 64 Leeftijd: 31 Woonplaats: over de grens :-) Registration date: 18-12-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... wo dec 30, 2009 10:44 pm | |
| Dit gedichtje heb ik voorgelezen voor Encarna tijdens de crematie. Lieve Enc, Zo ver weg en toch dichtbij Wij voelen jou liefde zij aan zij Wij missen je elke dag steeds meer Daarom gaat ons hart ook zo te keer Alberto was jou kanjer Al was er af en toe Spaans gebanjer Met heel zijn hart houdt hij van jou En hij was je trouw want je was zijn geliefde vrouw Je lieve Rosa stond voor je klaar Van een lieve vriendin een mooi gebaar Ze liet je hand niet meer los tot het einde Jullie handen verfijnden Ook je lieve Lago, Indi, Ronni en de vissen-familie Zullen jou niet vergeten Jij was hun mama en dat hebben ze altijd geweten Helpthem was jou passie Je deed het vol gevoel en affectie Voor de honden ging je door het vuur Alle vrijwilligers staan om jou heen als bij het eerste uur Jij gaf je leven en liefde voor die, wie het hard nodig hebben Daarom konden wij van Helpthem een hoop honden redden Helpthem zal blijven bestaan En wij zullen met het hele team er voor gaan Zo zal jij het graag zien en dat doen we graag met een kracht van tien Toen ging jij naar het licht Bij ons rolden de tranen over het gezicht Lieve Enc, Rust Zacht. |
|
 | |
Lago 5 ster forummer

| Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... do maa 11, 2010 9:34 pm | |
| Mijn lieverd,Is een tijd geleden dat wij hier niet schrijven.... ik ben druk druk druk bezig voor de dieren... je ken wel het verhaal.Maar dat beteken niet dat wij jouw vergeten hebben, vooraal ik zeker niet...en ik spreek nogsteeds meet een aantaal mensen die jouw nog in hun geadachten ook te hebbenIk miss je heel erg elk dag, ik weet niet als je me hoor maar ik praat dagelijks constant tegen jouwje blijft in mijn hart en ik ga je nooit vergetenhet zijn vandaag 10 manden sinds ik niet meer jouw hand kan over mijn heen te hebben maar lijk me dat gisteren is gebeurt.maak me niet uit hier openbaar mijn verdrietig te schrijven, en dat ik nog niet jouw verlissen kan verwerken, maar ik vind dat ik recht voor hebt en het moet kunnen. Want liefde kan niemand kwalijk nemenmet alle mijn liefde en voor de rest van mijn leven . Alberto. |
|
 | |
poppysblauw 5 ster forummer

Aantal berichten: 392 Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... zo maa 14, 2010 1:44 pm | |
| Dat heb je heel mooi gezegd hoor Alberto, en onze lieve Encarna is heel trots op je hoor, want je doet het allemaal heel goed in je eentje. Zij is jouw grote liefde, en dat zal altijd zo blijven. Ja ook al is ze niet lichamelijk bij je, ze is wel in je hart, en altijd om je heen, alleen kunnen wij dat niet zien, maar met sommige dingen weet je toch dat onze dierbaren om ons heen zijn, lieve knufff |
|
 | |
poppysblauw 5 ster forummer

Aantal berichten: 392 Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... ma mei 10, 2010 5:15 pm | |
| Morgen is het een jaar geleden, dat onze lieve Encarna is overleden. De tijd vliegt. Encarna leeft voort in Helpthem, en kijkt vol trots op ons neer. |
|
 | |
sannievleermuis 0 ster forummer

Aantal berichten: 32 Leeftijd: 37 Woonplaats: Kaatsheuvel Registration date: 02-02-10
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... ma mei 10, 2010 5:30 pm | |
| Heel veel sterkte morgen! Alberto in het bijzonder! Rust Zacht..... |
|
 | |
mier 1 ster forummer

Aantal berichten: 89 Leeftijd: 36 Woonplaats: Heenvliet Registration date: 14-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... di mei 11, 2010 9:50 am | |
| Wat gaat de tijd toch snel, vandaag alweer een jaar geleden, dat Encarna bij ons is heengegaan. Lieve Encarna denk nog heel vaak aan je. Alberto heel veel sterkte deze moeilijke dagen veel liefs xx |
|
 | |
Mirhon 1 ster forummer

Aantal berichten: 64 Leeftijd: 31 Woonplaats: over de grens :-) Registration date: 18-12-08
 | Onderwerp: Lieve Enc we missen je...... di mei 11, 2010 3:50 pm | |
| Lieve Encarna, Ik mis je nu al weer een jaar......en ik denk elke dag aan je en kijk ik even naar je foto soms met een traan en soms met een lach. En ik bewonder hoe Alberto doorgaat. Echt geweldig van hem. Ik hoop dat je in de hemel je hulp voor de dieren doorzet! maar eigenlijk weet ik dat wel zeker jou kennende. Ik ben in iedergeval trots op je wat je hier op aarde gedaan hebt voor de dieren maar ook zeker voor de mensen! Lieve Enc je blijft altijd in onze gedachte en later als onze Bindi groot is zal ik zeker over je vertellen. Veel liefs Jerry, Mirhon en Bindi en natuurlijk al onze hondjes! |
|
 | |
Mell 5 ster forummer

Aantal berichten: 426 Leeftijd: 32 Woonplaats: Enschede Registration date: 14-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... di mei 11, 2010 6:54 pm | |
| Ik ben ontzettend dankbaar dat ik Encarna heb mogen kennen, mis haar nog elke dag...
De text in dit nummer van Clouseau, verwoord op een intense manier mijn gevoel nu...
_________________ Zien Is Geloven... Geloof... En Je Zal Zien...
Als ik strax bij Petrus aan de Hemelpoort sta, kan hij m'n slechte dingen wegstrepen tegen de goeien voor Helpthem! OHWYEAH..I'LL GET THROUGH THE GATES...
|
|
 | |
Lago 5 ster forummer

| Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... wo mei 26, 2010 7:49 pm | |
| Het tijd loop inderdaad erg hard, maar het is voor sommige van ons nog niet te geloven. Erg bedankt idereen voor deze mooie worden voor Encarna. ik ben erg stil geweest en bied ik mijn excusses aan jullie, het zijn niet mooie tijden en voor me zeer niet makkelijk. maar Ik weet zeker dat ze boven zit Helpthem nogmaals te steunen. Ik voel ze nog ! bedankt iedereen Alberto |
|
 | |
Miranda 2 ster forummer

Aantal berichten: 156 Leeftijd: 40 Woonplaats: Rotterdam Registration date: 03-06-09
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... vr mei 28, 2010 12:02 pm | |
| Blij dat je weer terug bent.....  |
|
 | |
| | IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... | |
|