| | IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Jip 4 ster forummer

Aantal berichten: 276 Leeftijd: 102 Woonplaats: Appeltern Registration date: 20-05-09
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... ma jun 08, 2009 10:38 am | |
| heel mooi verwoord Arida! Alberto je bent in mijn gedachten, misschien helpt het geen bal, misschien geeft het een klein beetje troost. |
|
 | |
Miranda 2 ster forummer

Aantal berichten: 156 Leeftijd: 40 Woonplaats: Rotterdam Registration date: 03-06-09
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... ma jun 08, 2009 11:00 am | |
| Encarna, ik heb je niet jammer genoeg nooit mogen leren kennen, maar lees dit nu met tranen in me ogen wat een waanziggen vrouw is/was jij die overliep met liefde voor de dieren..... Hoop dat ik me steentje bij kan dragen om jou werk met alle HTers voort te kunnen zetten...RIV....Miranda |
|
 | |
leone 4 ster forummer

Aantal berichten: 314 Leeftijd: 49 Woonplaats: rozenburg Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... ma jun 08, 2009 1:49 pm | |
| lieve alberto we missen encarna heel erg, vooral haar lieve stem door de telefoon haar vriendelijke lach encarna's leuke mails vol met grappen, maar toch heel serieus nu is er nog verdriet maar er komt een tijd dat je met een glimlach aan encarna kan denken. ze is en zal altijd bij je blijven. liefs leone |
|
 | |
Lago 5 ster forummer

Aantal berichten: 1582 Woonplaats: Almere Registration date: 28-05-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... zo jun 21, 2009 8:04 pm | |
| Ik had nooit gedacht dat deze moment zal kunnen komenIk had nooit geloof in dit moment,Jouw leven kan helemaal in eens veranderd... Zonder dat je niks kan vinden om veder te gaan.Alles is helemaal veranderd en donker geworden...en je kan niet eens denken.....in de mooie momenten die je vergeten hebtEn wordt je wakker een dag...En zie je alles helemaal op zijn kop !Kijk je naar achter en ziet je jouw weg,de hele weg die in de jaren jouw voeten gemaakt hebben.En stuur je een kusje voor allen dezedie een dag zal je weer te kunnen zien...Zo veel herineren, zo veel, helemaal vast afgesloten in pasfoto's...zo veel huilen en dromen van gisteren,zo veel in alle momenten die ik naast jouw ben geweest !!Hoop ik dat wanneer ik van deze werld afstand zal moeten nemen... waneer ik ook mijn train moet pakken....hoop ik dat niemand voor me moet huilen... hoop ik dat alleen vriendschap achter me ga blijvenMaar ik heb zo veel van jouw te herineren...* * *[/center]
Laatst aangepast door Lago op zo jun 21, 2009 8:47 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
 | |
Jip 4 ster forummer

Aantal berichten: 276 Leeftijd: 102 Woonplaats: Appeltern Registration date: 20-05-09
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... zo jun 21, 2009 8:30 pm | |
| Alberto een hele dikke knuffel voor jou! |
|
 | |
Elvira 2 ster forummer

Aantal berichten: 140 Leeftijd: 25 Woonplaats: Dorst Registration date: 07-12-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... zo jun 21, 2009 9:06 pm | |
| Heel mooi Alberto... En Encarna zal trots op je zijn zoals je speciaal voor haar verder gaat! xxx Elvira |
|
 | |
leone 4 ster forummer

Aantal berichten: 314 Leeftijd: 49 Woonplaats: rozenburg Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... ma jun 22, 2009 5:12 am | |
| hey lieve alberto erg mooi je gedachten aan enarna liefs leone |
|
 | |
arida 1 ster forummer

Aantal berichten: 76 Leeftijd: 47 Woonplaats: werkendam Registration date: 30-11-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... ma jun 22, 2009 10:40 am | |
| Lieve Alberto, Encarna zal niets anders willen dan dat je de weg naar het licht op de wereld waar wij ons bevinden, zal proberen te vinden. Haar liefde zal je helpen, met elkaar moeten we Encarna`s droom voortzetten. Het rouwen om iemand die we zo lief hebben is oneindig, omdat er zo veel liefde en gemis is. Alberto, dikke knuffel. xxxArida. |
|
 | |
mier 1 ster forummer

Aantal berichten: 89 Leeftijd: 36 Woonplaats: Heenvliet Registration date: 14-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... ma jun 22, 2009 3:29 pm | |
| Lieve Alberto, Kan niet anders zeggen dan dat het hele mooie woorden zijn. De droom van Encarna gaan we zeker voortzetten Dikke knuffel en veel liefs Mier xx |
|
 | |
elsina 2 ster forummer

Aantal berichten: 144 Leeftijd: 50 Woonplaats: bussum Registration date: 13-02-09
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... wo jun 24, 2009 6:18 pm | |
| heel mooi alberto . de droom van encarna zetten we zeker voort . dikke knuf van elsina |
|
 | |
Mariska 0 ster forummer

Aantal berichten: 24 Woonplaats: Zwaagdijk-Oost Registration date: 19-12-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... wo jun 24, 2009 9:27 pm | |
| Ik kan alleen maar bewondering voor je hebben Alberto, ik vind het zo moedig van je hoe je verder gaat zonder je steun en toeverlaat. Respect.. |
|
 | |
kapoentj Gast
 | Onderwerp: onze encarna vr jul 10, 2009 11:45 am | |
| rust zacht lieve encarna..... waarom juist jij... ik zal je helpen om voor deze dieren te strijden liefs van vera |
|
 | |
Lago 5 ster forummer

Aantal berichten: 1582 Woonplaats: Almere Registration date: 28-05-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... di aug 11, 2009 3:43 pm | |
|  Vandaag zijn 3 maanden geleden dat je niet meer met ons bent. Ik hoop dat jouw zil de rust heeft gevonden, omdat de dieren en ik hebben jouw steun in de aard nodig... wij hebben samen Helpthem begonnen, wij waren samen een geweldige team, alles was mogelijk en werd het te doen, omdat wij samen waren.. Nu zonder je kan nooit meer het zelfde zijn, Mijn liefde Ik heb jouw licht nodig om weer de weg voor me en voor Helpthem te kunnen vinden. ik hou van je. Alberto . |
|
 | |
poppysblauw 5 ster forummer

Aantal berichten: 392 Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... di aug 11, 2009 3:58 pm | |
| Lieve Alberto, heel mooi geschreven, Encarna is ondanks dat je haar niet kan zien, toch altijd bij je, omdat jullie band te sterk was om te verbreken, en dat blijft eeuwig, liefs, en sterkte van Greet. |
|
 | |
Miranda 2 ster forummer

Aantal berichten: 156 Leeftijd: 40 Woonplaats: Rotterdam Registration date: 03-06-09
 | Onderwerp: Re: IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... di aug 11, 2009 4:16 pm | |
| Wow heel goed geschreven en omdat jij zoveel liefde voor Encarna voelt...is het zo'n mooi gedicht geworden..veel sterkte.....  |
|
 | |
| | IN MEMORIAM...ONZE ENCARNA... | |
|