|
| Auteur | Bericht |
|---|
Gast Gast
 | Onderwerp: Norah een pittige tante za apr 12, 2008 10:55 pm | |
|
Laatst aangepast door Harriet op di apr 15, 2008 1:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante za apr 12, 2008 10:55 pm | |
| Guest Rob en Daphne wrote: Monday, 18 December, 2006 - 2:16 PM
Zo eindelijk is Norah dan hier!! Na een nachtje heerlijk te hebben geslapen is ze nu lekker met Dazzle aan het ravotten....gelukkig gaat alles goed!! Natuurlijk alles een beetje af tasten maar dat hoort erbij! Ze is nog even bij de dierenarts geweest, behalve een fikse oorontsteking is ze verder een kerngezonde hond en ja ook de dierenarts vond haar een schatje!! Ik wil iedereen nog veel geluk wensen met hun hondje....ze waren allemaal even leuk! Alberto, Encarna en Mirhon bedankt!!! Ook namens Norah en Dazzle |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante za apr 12, 2008 10:56 pm | |
|  Norah geadopteerd door Carmen en Rene |
|
 | |
Daphne 2 ster forummer

Aantal berichten: 157 Leeftijd: 30 Woonplaats: Geleen Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante za sep 06, 2008 6:04 pm | |
| norah meisje, ik denk nog steeds erg veel aan je! Ik weet dat je het goed hebt bij Carmen en Rene! |
|
 | |
Mirhon 1 ster forummer

Aantal berichten: 64 Leeftijd: 31 Woonplaats: over de grens :-) Registration date: 18-12-08
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante do dec 18, 2008 12:58 am | |
| Jee Norah! wat een meid! haha pittig maar toch lief (op z'n tijd) haha nee ook een lieve schat die uit een vreselijke situatie is gered. De angst in je ogen en vooral ook de stress was heel duidelijk te zien......de hel waar je in moest leven is niet te beschrijven........  Elke dag weer opnieuw ellende. Gelukkig kwam voor jou de dag dat je uit die hel verlost werdt! Wat helaas daar voor veel andere honden niet het geval was en de hulp te laat kwam........ Jij kwam in Nederland je maakte wat omwegen maar ondanks dat ben je super goed terecht gekomen! Ook van Daphne heb je veel liefde kunnen ontvangen! En dat had je ook echt verdiend. Lieve Norah veel knuffels van mij en veel kracht toegewenst voor in de toekomst. |
|
 | |
cornelie 2 ster forummer

Aantal berichten: 154 Leeftijd: 41 Woonplaats: sliedrecht Registration date: 24-04-08
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante zo dec 28, 2008 11:24 am | |
| Het is wel een heel apart hondje om te zien . Met volgens mij een heerlijke krulstaart. |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante zo dec 28, 2008 2:25 pm | |
| |
|
 | |
joke 5 ster forummer

Aantal berichten: 390 Registration date: 13-04-08
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante zo dec 28, 2008 2:32 pm | |
| Wat een plaatje van een hond is dit. En al weer 2 jaar geadopteerd. |
|
 | |
Daphne 2 ster forummer

Aantal berichten: 157 Leeftijd: 30 Woonplaats: Geleen Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante zo maa 29, 2009 9:14 am | |
| Wat een mooie foto`s van Norah! Het is en blijft een mooie hond! |
|
 | |
Lago 5 ster forummer

Aantal berichten: 1582 Woonplaats: Almere Registration date: 28-05-08
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante zo maa 29, 2009 9:54 am | |
| Ik heb kort tijd geleden nieuwe fotos van Carmen gekregen .... ik moet ff zoeken |
|
 | |
Lago 5 ster forummer

| |
 | |
Tika 5 ster forummer

Aantal berichten: 361 Registration date: 13-04-08
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante vr apr 03, 2009 10:55 pm | |
| Wat leuk om de foto's van de al dan niet pittige tante (mag best hoor, wat pit!) Norah te zien en om te zien hoe fantastisch ze het doet. Groetjes van haar eerste opvangers in Spanje! |
|
 | |
Lago 5 ster forummer

| |
 | |
Mirhon 1 ster forummer

Aantal berichten: 64 Leeftijd: 31 Woonplaats: over de grens :-) Registration date: 18-12-08
 | Onderwerp: Re: Norah een pittige tante ma mei 24, 2010 12:16 am | |
| Erg jammer dat deze schat weer naar een nieuw huisje moet....... En dit ook voor Amigo (Beto)........  Er zal vast een goede reden zijn maar het is wel erg triest. Carmen ook jij sterkte hiermee en geef ze een knuffel van me. Groetjes Mirhon |
|
 | |
|