Home  IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Een mooie eind... Oscar - El club de kat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lago
5 ster forummer
5 ster forummer

Aantal berichten: 1582
Registration date: 28-05-08

BerichtOnderwerp: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   ma dec 14, 2009 5:17 pm

Hard werken, voor een mooie eind !

"El Club de kat" een geweldige organisatie, met geweldige resultaten.

Dit is Oscar:
Oscar is de hond die in 2008 aangerijden in Sevilla (Andalucie) was, Oscar is 3 dagen in de autoweg geweest zonder de hulp van niemand. Boven de verlamping door de aanrijden, Oscar heeft tegen de Parvo-virus te moeten en een gigantish bloeding te moeten vechten.

.

Oscar is een de grootste gehandicapte hond die in El Club de Kat nooit hebben gehad. Oscar is nu inmiddels anderhalfjaar in de huis van Debbie. Wij dachten dat wij nooit een huis voor hem zullen te kunnen vinden, en de situatie was steeds dagelijks moelijker aan het worden omdat twee personen nodig zijn voor hem te kunnen bezorgen en in thuis zit Debbie alleen,... maar Debbie is door blijven een adoptant voor hem te zoeken.

Debbie heeft heel veel hard te moeten vechten om door te kunnen gaan, omdat Oscar is veel opknapt en krachtig en sterk geworden en daarom het verplaatsen, tillen, wassen, etc is steeds moelijker geworden, het zijn sommige dingen zo als hun pampers vast zetten die zijn onmogelijk voor me geworden.

Toen Debbie niet meer een oplossing verwacht, het is iets geweldig gebeuren:
Een familie uit Nederland is van Oscar helemaal verlief!
Zij hebben ervaring met verlamp en onzindelijk honden, en omdat zij een kleine ontvang voor diverse dieren in thuis hebben, hebben zij altijd personeel om met de dieren te helpen. Er zal altijd 2 personen minimaal aanbezig zijn om voor Oscar te kunnen zorgen.
Ze zijn erg enthousiast Oscar aan het wachten. Zij hebben inmeddels ook een bed voor hem gekocht en hebben een fysiotherapeut klaar te wachten om Oscar te kunnen onmoeten, samen met een dierenaarts team die voor zijn andere dieren ook zorgen en een team die heeft geweldige presties uitgevoerd met andere dieren ook met zwaar problemen.

Door hun handicap, Oscar kan niet in een vliegtuig of in een vrachtwagen de reis doen. Debbie moet hem persoonlijk brengen in een personeauto of camper (komt haar niet zeer goed uit, maar het nodig en dat is de werk vor de dieren). Het reis is al gepland voor de wekend van 8 januari als zij genoeg geld "op tijd" kunnen verzamelen voor de kosten.

Het reis zijn 1500km heen en 1500km terug. Debbie denk dat de reis van Oscar naar hun nieuwe leven €300 (per trayect) x2 = €600 zal worden, dat zonder te bereikenen verblijft van de chaufeurs voor minimaal een nacht, omdat in Januari is Nederland erg te koud om in auto te kunnen slapen.

Debbie hoop dat 2 of 3 chauffeurs kunnen rijden om sneller te doen. Tussendoor moeten zij een huid infectie herstellen die Oscar heeft om hem te laten castreren, etc. Uit endelijk gaan de kosten van Oscar een groot bedrag worden. Tijd geleden heel veel mensen hadden gezegd dat zij wilden Oscar helpen.... nu is jullie kans !

Hier ook foto's van de broertjes van Oscar, allen ook met een handicapt of een cronish ziekte.

Debbie
El Club de Kat
Kat's Club for Disabled Pets in Spain
www.elclubdekat.org

______________________________________________________________________________________________

Nou PETJE AF voor dit mensen.

- Om Oscar te kunnen helpen komt Debbie helemaal vanaf de andere kant van Spanje om Oscar in Sevilla te ophalen (1100km heen en 1100km terug)
- Daarna neemt Debbie de hond in haar huis. Een asiel is geen plek voor een hond zwaar gehandicapt.
- En nu zonder de hulp van niemand, heeft Debbie een adoptant in NL voor hem gevonden.

Serieus, Eficient, Hardwerkende, Zelfstandige en Onaanhankelijk organisatie
Deze organisatie verdiend echt onze steun om zo door te werken !

Zo moet echt de werkt gedaan te worden:
- ophalen of vangen
- zorgen
- opknapen
- herplaatsen of ter adoptie geven

(en ook in zo'n moelijke situatie.... echt geweldige prestaties van deze organisatie aan de dieren)
Ze zijn echt kanjers !

Laatst aangepast door Lago op wo feb 17, 2010 3:11 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Lago
5 ster forummer
5 ster forummer

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   ma dec 14, 2009 6:06 pm

El club de kat heeft inmidels de bedrag verzameld om de reis kosten van Oscar te kunnen betalen.
Maar zijn nog dierenaarts kosten die betaald moeten worden om Oscar te laten castreren, enz enz

Boven dit deze mensen hebben heel veel onkosten gemaakt in deze anderhalf jaar, en nu nog voor dat hij kan rijden naar hun nieuwe leven.

Daarom lijk me wel verstandig vanaf Helpthem minimaal met €100 aan deze organisatie te steunen zodra zij door kunnen gaan met deze onbetalbaar werk.

Een ik zal ook willen aan de mensen vragen om direct steun aan deze organisatie sturen....

wat vinden jullie van?
Terug naar boven Go down
poppysblauw
5 ster forummer
5 ster forummer

Aantal berichten: 392
Registration date: 12-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   za dec 26, 2009 12:13 pm

Ja, ik vind wel dat we deze mensen moeten helpen, ze doen zo enorm goed werk, en alle beetjes helpen, zeg ik maar zo. Ja, 50 euro en of iets meer moet toch kunnen, om iedere maand over te maken
Terug naar boven Go down
Mell
5 ster forummer
5 ster forummer

Aantal berichten: 426
Leeftijd: 32
Registration date: 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   za dec 26, 2009 1:00 pm

we helpen hiermee ook goed werk dat beloont dient te worden, in mijn ogen dan he...

Als ik strax bij Petrus aan de Hemelpoort sta, kan hij m'n slechte dingen wegstrepen tegen de goeien voor Helpthem! OHWYEAH..I'LL GET THROUGH THE GATES...
Terug naar boven Go down
Miranda
2 ster forummer
2 ster forummer

Aantal berichten: 156
Leeftijd: 40
Registration date: 03-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   za dec 26, 2009 1:35 pm

Ga mee met Mell en Poppy, helpen waar we kennen helpen
Terug naar boven Go down
Jenny
0 ster forummer
0 ster forummer

Aantal berichten: 15
Leeftijd: 58
Registration date: 07-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   zo dec 27, 2009 11:05 pm

Helemaal mee eens. Ik sluit me hier bij aan. Geweldig wat deze mensen doen. Zij verdienen het gewoon.
Terug naar boven Go down
poppysblauw
5 ster forummer
5 ster forummer

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   ma dec 28, 2009 9:25 pm

Ja, doe dat Alberto, probeer iets te regelen, om deze geweldige mensen ook te kunnen helpen met de dieren. Wij wachten wel af, wat je gaat doen
Terug naar boven Go down
Mell
5 ster forummer
5 ster forummer

Aantal berichten: 426
Leeftijd: 32
Registration date: 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   di dec 29, 2009 7:23 pm

Dat laatste zou ik niet gelijk erbij zeggen...maar thnx dat je t ermee eens bent...

Als ik strax bij Petrus aan de Hemelpoort sta, kan hij m'n slechte dingen wegstrepen tegen de goeien voor Helpthem! OHWYEAH..I'LL GET THROUGH THE GATES...
Terug naar boven Go down
poppysblauw
5 ster forummer
5 ster forummer

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   wo jan 06, 2010 8:56 pm

Is er al weer nieuws wat betreft het idee, om deze geweldige mensen te helpen?
Terug naar boven Go down
Lago
5 ster forummer
5 ster forummer

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   wo jan 27, 2010 7:28 pm

Zie het verhaal van Oscar op de Spaanse forum

- Sinds een week geleden Oscar zit in Nederland (foto's volg nog)
- Helpthem heeft aan deze geweldige organisatie El Club de Kat gedoneerd 100euro voor de kosten van het reis/zorgen/castratie enz van Oscar.

- Maar gisteren schrijft me Debbie om hulp voor Oscar te vragen.
Oscar heeft pampers nodig, en hij gebrukt heel veel papers per dag. Debbie moet vanaf Spanje naar de huis van Oscar in Nederland papers proberen te sturen, want in Spanje zijn veel goedkoper.
Debbie voel zicht zelf verplicht om zijn beste te doen om deze kosten mee te dragen want de adoptanten van Oscar dragen heel hooge kosten aan het zorgen van Oscar... en ze heeft helemaal gelijk !!.
Iedereen die een beetje verstand van dieren heeft begrijpt goed wat zo'n een gehandicapte hond in kosten en zorgen beteken....

Wij moeten met deze mesen erg dankbaar zijn, want zijn hebben Oscar in THUIS genomen !!

éen hond met deze handicap kan niet in een asiel zitten, heeft een huis nodig !! ... en deze mensen hebben een thuis voor Oscar aangeboden

Dus wij hebben uw hulp nodig om papers voor Oscar te kopen en misschien ook transportkosten te betalen.

Wilt u Oscar helpen? ....Het zijn 2 mogelijkheiden

1- Via Helpthem Nederland
Helpthem
INGBank 2182938

2- Rechtstreeks aan de spaanse organisatie
Naam: Associació El Club de Kat
Bank: LA CAIXA
IBAN: ES68 2100 0399 3902 0009 6058
BIC: CAIXESBBXXX

Vermeld aub "FOR OSCAR"

* * *

Bedankt voor je samen werking !!

Terug naar boven Go down
poppysblauw
5 ster forummer
5 ster forummer

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   do jan 28, 2010 4:03 pm

We gaan Oscar ook proberen te helpen, daar heeft hij recht op,
Terug naar boven Go down
poppysblauw
5 ster forummer
5 ster forummer

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   do jan 28, 2010 7:04 pm

We kunnen denk ik trouwens beter die pampers naar het huis van die mensen brengen, en of versturen, is goedkoper, ook hier heb je nu al goedkope pampers, is ook veel makkelijker, als dat ze vanuit Spanje moeten komen toch, wat vinden jullie?
Terug naar boven Go down
Miranda
2 ster forummer
2 ster forummer

Aantal berichten: 156
Leeftijd: 40
Registration date: 03-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   do jan 28, 2010 7:17 pm

Ja, snap ook niet helemaal uit Spanje!!! met porto kosten loop het waarschijnlijk ook hoog op
Terug naar boven Go down
Lago
5 ster forummer
5 ster forummer

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   zo jan 31, 2010 6:59 pm

Ik dacht het ook, daarom heb ik de prijzen gevraagd aan Debbie...
want kan misschien goedkoper in Spanje zijn maar met verzendenkosten enz... zal wel beter hier kopen.

Nogmaals ik heb nog geen aantwoord... wij wachten nog af de prijs en dan kijken wij wat verstandig is te doen
Terug naar boven Go down
Lago
5 ster forummer
5 ster forummer

BerichtOnderwerp: Re: Een mooie eind... Oscar - El club de kat   ma feb 01, 2010 4:48 pm

Wij wachten nog aantwoord van Debbie,...
Hoe meer ik het denk, ja lijk me misschien goedkoper zelf hier de luiers te kopen. Maar wij wachten aantwoord van Debbie over welk model heeft hij nodig, en hoe veel kosten in Spanje.

Nog tussen door meer fotos van deze schatje in Spanje

* * *
Terug naar boven Go down

Een mooie eind... Oscar - El club de kat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Similar topics

-
» Voorbeelden van een ''mooie moestuin''
» Jagers trekken aan het kortse eind !!
» Manege Funny Club
» nacht club