Lago 5 ster forummer

Aantal berichten: 1582 Woonplaats: Almere Registration date: 28-05-08
 | Onderwerp: STERILIZATIE PROJECT - wordt endelijk te doen ? wo maa 10, 2010 10:32 am | |
| Beste mensen van HelpthemZo als jullie zullen weten ben ik niet still, maar wel aan het werk op de achtergrond ... erg veel bezig zelf in Spanje, en lukt me niet van alles jullie op de hoogte te hebben.Ik heb misschien een geweldige project gevonden en ik wil met jullie delen.- De enige oplossing voor de overvolle asielen...- De echte goede werk...- De beste manier o dierenleed te vorkomen !!MASSALE STERILIZATIES !.... Een week of twee geleden krijgt binnen een mail met een video van een Spaanse organisatie die een massale castratie actie ging organeceren 11, 12, 13 maart Bericht van de spaanse organisatie: In augustus 2009 hadden we een zeer plezierige ervaring met een buitenlandse dierenartsen kwam in 3 dagen en veel sterilisaties waren zeer goed. Ze gebruiken een techniek die zeer agressief is, met name vrouwen, is prachtig, de dieren wakker worden met 20 minuten cut ongeveer 2 cm (alle mannelijke en vrouwelijke honden en katten) en loop uit, post operatieve is minimaal, volledig herstellen en hoeven ze niet of genomen de punten worden geresorbeerd of vallen ... de verdad que si no lo hubiera visto dirķa que me mienten, pero de verdad que es magia! juist dat als ik niet had gezien zou ik zeggen dat ik liegen, maar eigenlijk het magie is! Als we goed organiseren, hebben we gesteriliseerd meer dan 200 dieren in alleen 3 dagen, met goede vooruitzichten voor de kwaliteit van het leven in de toekomst ... zou een grote impuls aan de verwezenlijking van de doelstellingen die het partnerschap wil bereiken.
Als ik de video had niet gezien zal het niet kunnen geloven.... maar het is echt geweldig hoe zij het doen !!
We weten dat de sterilisatie de beste keuze is, en dit is het avontuur voor het hulp die de asielen echt nodig hebben !!
.
Laatst aangepast door Lago op wo maa 10, 2010 10:56 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Lago 5 ster forummer

Aantal berichten: 1582 Woonplaats: Almere Registration date: 28-05-08
 | Onderwerp: Re: STERILIZATIE PROJECT - wordt endelijk te doen ? wo maa 10, 2010 10:53 am | |
| When 80% of the street animals are sterilized, we will have achieved zero population growth.Wanneer 80% van de straat dieren worden gesteriliseerd, zullen we bereikt hebben nul bevolkingsgroei |
|
poppysblauw 5 ster forummer

Aantal berichten: 392 Registration date: 12-04-08
 | Onderwerp: Re: STERILIZATIE PROJECT - wordt endelijk te doen ? wo maa 10, 2010 4:36 pm | |
| Ja, dat is de oplossing voor de dieren, je moet het probleem bij de bron aanpakken, en dat is sterillisatie, dat moet kunnen |
|