Home  IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Een goed vorbeeld hoe het werk moet gedaan worden...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Lago
5 ster forummer
5 ster forummer

Aantal berichten: 1582
Registration date: 28-05-08

BerichtOnderwerp: Een goed vorbeeld hoe het werk moet gedaan worden...   wo apr 28, 2010 11:12 am

Zo werkt El Club de Kat een geweldige organisatie, met geweldige vrijwilligers die ongelofelijk resultaten bieden

Een voorbeeld hoe Debbie en andere vrijwilligers werken.

* * *
Terug naar boven Go down
Miranda
2 ster forummer
2 ster forummer

Aantal berichten: 156
Leeftijd: 40
Registration date: 03-06-09

BerichtOnderwerp: Re: Een goed vorbeeld hoe het werk moet gedaan worden...   wo apr 28, 2010 3:51 pm

Was lang maar de moeite waard, geweldig hoe de hond weer kan lopen terwijl die was opgeven...
Terug naar boven Go down
poppysblauw
5 ster forummer
5 ster forummer

Aantal berichten: 391
Registration date: 12-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Een goed vorbeeld hoe het werk moet gedaan worden...   wo apr 28, 2010 6:08 pm

Ja Super, wat een dierenliefde heerst daar ook voor de dieren. Echt heel ontroerend om te zien, wonderbaarlijk hoor.
Terug naar boven Go down
sannievleermuis
0 ster forummer
0 ster forummer

Aantal berichten: 32
Leeftijd: 37
Registration date: 02-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Een goed vorbeeld hoe het werk moet gedaan worden...   ma mei 10, 2010 5:46 pm

Debbie doet echt geweldig werk. Alle respect voor haar en El Club de Kat!
Terug naar boven Go down
Lago
5 ster forummer
5 ster forummer

Aantal berichten: 1582
Registration date: 28-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Een goed vorbeeld hoe het werk moet gedaan worden...   wo mei 26, 2010 8:51 pm

Inderdaad zij doet een geweldig werk. Ik heb zelf gezien .... haar compromiss, inzet, enz...

Zij doet al lang jaaren alles voor de dieren... en met geweldige resultaten, maar zij heeft echt hulp nodig.... zij kan niet meer alles.

Zij heeft nu 14 dieren in thuis..

Honden:
- Tara (Leismania)
- Tas (vast 2 achter potten)
- Pinky (Franse Bulldig met zwaar incontinentie wegens een geboorte foutje in haar rug)
- Boby (onze bekende Bobby, invalide en incontinentie door het mishandeling van een jagger)
- Rocco (invalide en incontinentie)
- Molly (incontinentie, doof en erg oud blijft de hele dag poepen, plassen en ... de hele dag blaven en janken... echt niet te houden de Molly !! ... ik heb veel respect voor Debbie, ik zal het niet kunnen... hahaha)

Katten :

- Eloisa, Susi, Escapista, Cuqui, Tuti, en nog 2 (ik heb de namen vergeten)

Boven dit
- de telefoon blijft de hele dag ring, ring riiiiiiiiiing.... iedereen in Spanje bel Debbie voor alle type vragen over diverse ziekten...
- en zij helpen nog ook in 2 groot opvangs.
1.- Het asiel van Vallirana (+/- 100 honden)
2.- Het project 188 waar een oude man meer dan 200 honden had verzameld zonder direnarts zorgen, zijn helemaal verwild, enz... zij hebben daar meer dan 40 honden weer gesocialeceerd en ter adoptie gegeven, en zijn een castratie/sterilisatie programma ter plekje (in een kleine kamertje) aan het uitvoeren

Maar het wordt te veel voor Debbie....
Ik vind dat zij verdiend echt een beetje hulp !

daarom kom ik binnenkort terug.

PS. Ik heb foto's van alles maar wegens het moelijke tijden die deze maand voor me is heb ik niet tijd gehad. Ik ga binnenkort terug en dan zal ik alles publieceren
* * *

Terug naar boven Go down
poppysblauw
5 ster forummer
5 ster forummer

Aantal berichten: 391
Registration date: 12-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Een goed vorbeeld hoe het werk moet gedaan worden...   zo mei 30, 2010 6:20 pm

Debbie, je bent een Kanjer Lieve knufff
Terug naar boven Go down

Een goed vorbeeld hoe het werk moet gedaan worden...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» Ze worden steeds gekker
» 25 september (werk) bezoek van Hans en Nick
» je MOET kiezen.
» Herplaatser Leo zoekt een goed huisje
» Welke video moet ik eerst af hebben?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HelpThem forum :: Buitenlands nieuws :: Portal nieuws-