Home  IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Comunicatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Lago
5 ster forummer
5 ster forummer

Aantal berichten: 1582
Registration date: 28-05-08

BerichtOnderwerp: Comunicatie   do aug 26, 2010 11:50 pm

Comunicatie

Zo als eerder vermeld was, mijn pc was helemaal gekras. Alle gegevens, emails adressen, foto's en administratie, enz. moet hersteld worden sinds begin 2010.
Daarom heb ik op dit moment geen andere vorm om met iedereen gelijk te comuniceren.

Om missverstandigheiden te voorkomen
Moet ik zeggen dat het duur een tijd tot dat alles is hersteld en de donaties tussen de verschillende programma's, organisaties, asielen en projecten zijn verdeeld
Want sinds Encarna overlijden is alles valt over 1 persoon, niet alleen de vrijwilleger werk in Helpthem maar ook de privé leven (werk, huis, eigen dieren, eentje erg oud en ziek, en het hersteld van een leven.. ).

Ook wil ik comuniceren dat specifiek en perfect verdelen (tot de laatste cent) kleine donaties tussen de verschillende organisaties, programma's, noodoproepen en/of asielen behoorlijk werk brengt en extra tijd neemt van wat de echte werk is....dat is "Dieren te helpen" .

Ik heb zelf geen tijd gehad om honderden foto's van mijn laatste vrijwilligerwerken in Spanje te publiceren, want ik vind belangrijker tijd hebben om echt het werk te kunnen doen dan op mijn vrijwilligerwerk zelf te spreken.

Daarom en door de zelfde omstandigheiden (overlijden) kan het niet op dit moment en daarom vanaf 1 September 2010 kan niet meer zo specifiek verdeel te worden "wie Helpthem steun, steun alle onze werk en acties". De donaties zullen verdeel te worden tussen alle asielen of programma's en niet specifiek per asiel of programma's
Bedankt voor u begrijpt !

Aanhankelijke van de donaties zal Helpthem (zo als in de laatste maanden) meer lopen in de richting van Organisaties die Castraties Projecten uitvoeren te steunen .... zo als gebeurt is met de Vangkooien voor honden en katten die op de hele land en zelf tot aan de Canarische Islands zijn gekomen (en die door een groten deel zijn door Helpthem gesubsidieerde), Voerpartijen voor verschillende asielen zullen ook gekocht te worden....
En Helpthem zal minder lopen in de richting van de actueel situatie van de dieren in Spanje door te laten lopen, door te laten voeden, of te laten groeien.... zonder echt iets aan het probleem te doen en zonder echt iets te oplossen.

Ik zo als veel mensen van verschillende organisaties in Spanje zijn wij overtuig dat het richting van het werk moet drastisch veranderd worden. Het echte werk tegen de dierenleed in Spanje moet beginen met meer.... castraties / sterilisaties uitvoeren. En daar zijn wij een aantaal mensen/organisaties bezig aan het spreken en aan het zoeken hoe een echte project van Castraties / Sterilisaties te kunnen doen. Maar het is niet makkelijk tussen regels, wetten en financieel de weg te vinden.

Maar alle donaties die tot nu toe specifiek voor alleen één asiel of alleen één hond/kat zijn ontvangen, komen op zijn bestemming (zo als tot nu toe) in de vorm van een voerpartij of dierenaarts-facturen te betalen.

Iedereen die contact met Helpthem wilt nemen moet op deze nieuwe adres schrijven helpthem.nl@gmail.com
maar ook moet ik eerlijk zeggen dat iedereen kan via de forum comuniceren en iedereen heeft mijn huis en ook mobiel telefoon (zelf vermeld op de web-site),

m.v.g.
Alberto

Wie alleen één asiel specifiek wilt steunen mag het direct doen op:

...........................................

APA Adoptastur

IBAN: ES7601824671360201515547
BIC: BBVAESMMXXX
Naam bank : BBVA
Plaats bank : OVIEDO (Spanje)
Bankcode bank begunstigde : 0182 4671 36 0201515547

Asoc.Salmantina Protec. Animales

IBAN: ES2921040000123000083313
BIC: CSSOES2S
Naam bank : Caja Duero
Plaats bank : SALAMANCA (Spanje)
Bankcode bank begunstigde : 2104 0000 12 3000083313

Mas que Chuchos - APA La Pontiga

IBAN: ES7120480156113400008599
BIC: CECAESMM048
Naam bank : Cajastur
Plaats bank : OVIEDO (Spanje)
Bankcode bank begunstigde : 2048 0156 11 3400008599

Associacio El Club de Kat

IBAN: ES6821000399390200096058
BIC: CAIXESBBXXX
Naam bank : La Caixa
Plaats bank : Sant Cebria de Vallalta (Spanje)
Bankcode bank begunstigde : 2100 0399 39 0200096058

Soc. Protec. Animales de Oriente

IBAN: ES5720480031963404000449
BIC: CECAESMM048
Naam bank : Cajastur
Plaats bank : Infiesto (Spanje)
Bankcode bank begunstigde : 2048 0031 96 3404000449

Terug naar boven Go down

Comunicatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HelpThem forum :: Buitenlands nieuws :: Portal nieuws-